2013. június 19., szerda

Indítás

A folyt.köv. blogom célja, hogy a saját kis élményeimet, életemet meséljem el azoknak, akik nincsenek közvetlenül mellettem, vagy akikkel nem vagyok napi kapcsolatban. Nem vágyok több száz fős olvasótáborra, országos blogger elismertségre, én csak egy mezei futó vagyok.
Szeretnék új dolgokat kipróbálni a "blogolásban", valahogy máshogy írni, más, új témákat is felvetni, esetleg reakciókat kiváltani abból a pár olvasóból... meglátjuk, mi sikerül!

Úgy érzem itt vagyok a lehetőségek kapujában vagy már be is léptem az ajtó... A lényeg, hogy nem akarok tétlenül állni: most van idő-tér-energia rá (persze nemcsak erre, hanem sok másra is!!), csak oda kell figyelni, hogy tényleg ki is használjam, ne csak ragadjam meg!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése